طرح شكايت

طرح شكايت

 

شهروند گرامي



چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات مراكز درماني ، بيمارستان ها، مطب ها، كلينيك ها اعم از خصوصي و دولتي استان خراسان جنوبي در زمينه‌هاي نقض قوانين، عدم انجام وظيفه، اطاله رسيدگي، عدم پاسخگويي يا ضعف در ارائه خدمات شكايتي داشته و شخصاذينفع آن بوده و از اين دانشگاه خواهان رسيدگي براي احقاق حق خود باشيد و يا به عنوان يك شهروند آگاه با حس مسووليت اجتماعي از سو جريان درماني خصوصي و دولتي اطلاعاتي داريد، مي‌توانيد شكايت و يا اطلاعات خود از اين گونه سو جريانات را با توجه و رعايت نكات زير به سامانه رسيدگي به شكايات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني بيرجند ارسال نماييد تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود. بديهي است دريافتشكايات و اعلامات از وزارتخانه ها و دستگاه‌ها مندرج در بند الف ماده 2 قانون سازمان بازرسي كل كشور خارج از اين سيستم و از طريق مكاتبه، دورنگار (فاكس)، تماس با شماره تلفن 136 و مراجعه حضوري به سازمان نيز امكان پذير است.
 
 
 
 

تاریخ به روز رسانی:
1394/03/09
تعداد بازدید:
1415
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند می باشد.      آخرین بروزرسانی:1399/06/24
Powered by DorsaPortal